ΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο deal στα σούπερ μάρκετ

0

Την έγκρισης της εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών των σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας Ανώνυμη εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων Δήμητρα Μάρκετς» και «Μαρκάτο Ανώνυμη Εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων», οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Κέρκυρα από τα σούπερ μάρκετ ΣΥΝΚΑ έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ανοίγοντας τον δρόμο για την ολοκλήρωση του deal.

Η Επιτροπή αποφάνθηκε ότι η συγκεκριμένη συγκέντρωση δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

Ο ΣΥΝΚΑ είναι από τα ιδρυτικά μέλη του ΕΛΟΜΑΣ. Είναι συνεταιριστική εταιρεία και διαθέτει πάνω από 4.000 μέλη. Έχει πωλήσεις πάνω από 170 εκατ. ευρώ και απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους. Η πρώτη «έξοδος» εκτός Κρήτης έγινε το 2014, με την εξαγορά της αλυσίδας super market Βιδάλης, αποκτώντας έτσι 16 νέα καταστήματα στην Τήνο, την Πάρο, την Κάλυμνο, την Χίο, την Σαντορίνη, την Σύρο, την Μήλο και την Νάξο.

Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού:

Έγκριση της συγκέντρωσης επιχειρήσεων που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί των εταιριών «Γαλαξίας Ανώνυμη εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων Δήμητρα Μάρκετς» και «Μαρκάτο Ανώνυμη Εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων» από το συνεταιρισμό «Προμηθευτικός και Καταναλωτικός Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης».

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σε Τμήμα, την 18.02.2020, ενέκρινε ομόφωνα, με την υπ’ αριθ. 701/2020 απόφασή της, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του ν. 3959/2011, τη γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά την απόκτηση από το συνεταιρισμό «Προμηθευτικός και Καταναλωτικός Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης» του 75% του μετοχικού κεφαλαίου των εταιριών «Γαλαξίας Ανώνυμη εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων Δήμητρα Μάρκετς» και «Μαρκάτο Ανώνυμη Εταιρεία Αλυσίδας Καταστημάτων», οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Κέρκυρα.

Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε ότι η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά την ευρύτερη αγορά λιανικής και χονδρικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ σε επίπεδο διανομής (δηλ. αγορά λιανικής πώλησης καταναλωτικών αγαθών καθημερινής χρήσης μέσω υπεραγορών, σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ και εκπτωτικών καταστημάτων), η οποία από γεωγραφική άποψη καταλαμβάνει κατ’ αρχήν όλη την ελληνική επικράτεια και στη συνέχεια τους νομούς Χανίων, Λασιθίου, Ηρακλείου και Ρεθύμνης, καθώς και τις νήσους Πάρος, Νάξος, Τήνος, Σύρος, Μήλος, Σαντορίνη, Κάλυμνος, Χίος και Κέρκυρα, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

.zarpanews.gr

Το ξέσπασμα του πατέρα της Ελένης Τοπαλούδη: Κάθαρμα, αλήτη…

Προηγούμενο άρθρο

Πρόστιμα σε οδηγούς ταξί που χρησιμοποιούσαν tablet αντί για ταξίμετρο!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Περισσότερα ΕΛΛΑΔΑ

Περισσότερα Άρθρα