Νέες προσλήψεις σχεδιάζουν μεγάλα σούπερ μάρκετ για τον κορονοϊό. Προβληματισμός για τις Κυριακές. Τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Lidl, Βασιλόπουλος, Κρητικό και My Market.
Μεγάλες ανατροπές έχει φέρει στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο ο κορονοϊός. Μάλιστα σήμερα η εφημερίδα Ναυτεμπορική γράφει ότι στα σούπερ μάρκετ επικρατεί μεγάλος προβληματισμός για το ωράριο τις επόμενες Κυριακές, μια απόφαση που πήρε η κυβέρηση.
Στελέχη των σούπερ μάρκετ δεν υποστηρίζουν τα μέτρα διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας, καθώς -όπως αναφέρουν- αφενός έχει αρχίσει να διαφαίνεται ομαλοποίηση στην κίνηση στα καταστήματα, αφετέρου ανησυχούν ότι θα «εξοντώσει» τους εργαζόμενους.
Οι αλυσίδες προχωρούν σε έκτακτες κινήσεις ενδυνάμωσης της λειτουργικής τους δυναμικής και μέτρων θωράκισης του ανεφοδιασμού των καταστημάτων τους, που περιλαμβάνουν: προσλήψεις εργαζoμένων, αναβάθμιση των ψηφιακών συστημάτων, ενίσχυση του στόλου των φορτηγών τους, ενώ εξετάζουν και τη σύναψη νέων συνεργασιών με εξωτερικούς παρόχους ώστε να διευρύνουν το πεδίο διανομής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Οι έκτακτες προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ
Σε έκτακτες προσλήψεις πρόκειται να προχωρήσουν μέσα στις επόμενες ημέρες οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την αυξημένη κίνηση.
Ήδη η αλυσίδα METRO αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στην πρόσληψη 200 ατόμων για την κάλυψη αναγκών της και δη για την καλύτερη λειτουργία του online καταστήματός της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και άλλες λιανεμπορικές αλυσίδες εξετάζουν τρόπους για να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες και όπως αναφέρει το FnB Daily, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει προσλήψεις το επόμενο διάστημα, όπως και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, ενώ και το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh έχει ενισχύσει το δυναμικό του για να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερα αυξημένες παραγγελίες των τελευταίων εβδομάδων.
Στάση αναμονής φαίνεται ότι κρατάνε, τουλάχιστον στη δεδομένη φάση, τόσο η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία άλλωστε διαθέτει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό εργαζομένων, όσο και η Lidl, η οποία, σημειωτέον, δεν διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η πορεία του κορονοϊού τις επόμενες ημέρες στη χώρα μας, αλλά και η εξέλιξη της ζήτησης στα σούπερ μάρκετ, θα διαμορφώσουν τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν τα επιτελεία των κορυφαίων retailers που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
Σχόλια