Ο Βασίλης Μηλιώνης, επενδυτής ακινήτων και επιχειρηματίας από την Ελλάδα, εξηγεί την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς ακινήτων κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας που πλήττει ολόκληρο τον κόσμο εδώ και σχεδόν ένα χρόνο.
Είναι τόσο σημαντικές πληροφορίες ώστε άλλοι επενδυτές από άλλες χώρες να αποκτήσουν μια νέα εικόνα. Έτσι, θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να επενδύσουν σε ακίνητα ή όχι.
Σύμφωνα με τον Έλληνα επενδυτή ακινήτων, σχεδόν όλοι οι τομείς, συμπεριλαμβανομένου του τομέα ακινήτων, αντιμετωπίζουν αβέβαιες καταστάσεις εδώ και αρκετούς μήνες. Αυτό έχει πράγματι σημαντικό αντίκτυπο στις επενδύσεις σε ακίνητα.
Αν και η αγορά ακινήτων επηρεάζεται επίσης αρνητικά από την παγκόσμια πανδημία, αυτό δεν σημαίνει ότι οι επενδυτές πρέπει να σταματήσουν να επενδύουν στις ιδιοκτησίες και στα ακίνητα. Ο Έλληνας επενδυτής ακινήτων δηλώνει ότι η κατάσταση στην αγορά ακινήτων είναι λίγο καλύτερη. Αναφέρει ότι οι πωλήσεις ακινήτων έχουν αυξηθεί κατά 21 τοις εκατό στη πρώτη φάση της επιδημίας covid.
Η τιμή των σπιτιών είναι ακόμη υψηλότερη από πριν.
Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλές κυβερνήσεις πολλών χωρών έχουν εφαρμόσει μια νέα «κανονική» κατάσταση. Οι άνθρωποι επιτρέπεται τώρα να κάνουν τις δραστηριότητές τους με αυστηρά πρωτόκολλα υγείας.
Ταυτόχρονα, αρκετά μεσιτικά γραφεία προχωρούν σε ειδικές προσφορές, όπως το να προσφέρουν χαμηλά επιτόκια που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις πωλήσεις. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα μεσιτικά γραφεία μπορούν να κερδίσουν εισόδημα ακόμη πιο γρήγορα, επειδή μπορούν να πουλήσουν πιο ακριβά σπίτια.
Ο κ. Μηλιώνης δηλώνει ότι οι πωλήσεις ακινήτων είναι εκπληκτικά μεγάλες και γρήγορες σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι όταν βρίσκουν χαμηλά ποσοστά υποθηκών δεν διστάζουν να προχωρήσουν σε αγορές ακινήτων. Σε τελική ανάλυση, οι άνθρωποι ψάχνουν ακόμα να βρουν ένα άνετο μέρος διαβίωσης για τον εαυτό τους και την οικογένειά τους, παρά την κακή κατάσταση της παγκόσμιας χρηματοδότησης.
Ο Βασίλης Μηλιώνης προτείνει τα γραφεία ακινήτων να χρησιμοποιούν ένα μοντέλο τρισδιάστατης καμπάνιας για την προώθηση των ακινήτων τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν να δουν και να εξερευνήσουν την κατάσταση του ακινήτου ουσιαστικά. Αυτός ο virtual τρόπος παρουσίασης έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και την ασφάλεια των επενδυτών ταυτόχρονα.
Ο Έλληνας επιχειρηματίας ενθαρρύνει τους ανθρώπους να είναι δημιουργικοί και αισιόδοξοι για να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις σε λειτουργία σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Επιπλέον, τα γραφεία ακινήτων πρέπει να είναι σε θέση να βρουν αποτελεσματικά «κόλπα» για να διατηρήσουν τον τομέα των ακινήτων σε λειτουργία. Με αυτόν τον τρόπο, η οικονομία ολόκληρης της χώρας μπορεί να επιβιώσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σχόλια