ΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κίνηση – έκπληξη από Σκλαβενίτη εν μέσω κορονοϊού

0

Πιλοτική συνεργασία με την δημοφιλή πλατφόρμα efood.gr για την πώληση προϊόντων στην περιοχή του Περιστερίου ξεκίνησε από χθες η «Σκλαβενίτης».

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, πρόκειται για την πώληση συγκεκριμένων κωδικών (είδη πρώτης ανάγκης), τα οποία θα διανέμονται αυθημερόν ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο ανάλογα με την ανταπόκριση των καταναλωτών να επεκταθεί η διανομή και σε άλλες περιοχές της Αττικής.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το συγκεκριμένο project υπήρχε στα σκαριά εδώ και λίγο διάστημα, ωστόσο οι διοικούντες την εταιρεία αποφάσισαν να επισπεύσουν την εφαρμογή του, σε μια προσπάθεια να εξυπηρετηθεί καλύτερα και ασφαλέστερα το καταναλωτικό κοινό σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η χώρα από την κρίση του κορονοϊού.

«Στόχος μας είναι να δράσουμε ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη», σημειώνουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν πως τις επόμενες μέρες θα είναι σε θέση να ανακοινώσουν περισσότερες λεπτομέρειες.

Υπενθυμίζεται πως η αλυσίδα «Σκλαβενίτης» στα τέλη Ιανουαρίου απέκτησε το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, caremarket.gr μπαίνοντας δυναμικά στην ηλεκτρονική εποχή ενώ είναι ανάμεσα στις εταιρείες του λιανεμπορίου τροφίμων που προχώρησαν σε έκτακτες προσλήψεις για να ενισχύσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Με επίσημη ανακοίνωση δήλωσε υπέρμαχος των περιοριστικών μέτρων που έλαβε η κυβέρνηση για την αποσυμφόρηση των καταστημάτων των σούπερ μάρκετ, από την αθρόα προσέλευση των καταναλωτών αφότου ξέσπασε και στην Ελλάδα η υγειονομική κρίση του κορονοϊού.

Να σημειωθεί πως το πρώτο κατάστημα που ολοκλήρωσε το σχεδιασμό της υλοποίησης της ελεγχόμενης εισόδου καταναλωτών με το σύστημα των καρτών ήταν αυτό της Σκλαβενίτης στην Χαλκηδώνα. Επιπλέον, για τους περίπου 25.000 υπαλλήλους που εργάζονται στα περίπου 500 καταστήματα του δικτύου της, έχει εξασφαλίσει υγρά αντισηπτικά και γάντια για όλους τους εργαζομένους της, ώστε να μπορούν κάθε στιγμή να χρησιμοποιούν τον ενδεδειγμένο τρόπο απολύμανσης.

Από την άλλη πλευρά, η πλατφόρμα e-food.gr θεωρείται ηγέτης στην εγχώρια αγορά του online delivery φαγητού, η οποία μέχρι και πριν την κρίση του κορονοϊού σημείωνε ραγδαία ανάπτυξη. Υπολογίζεται ότι εκτελεί πάνω από 1,5 εκατ. παραγγελίες τον μήνα και συνεργάζεται με 5.800 καταστήματα πανελλαδικά. Από το 2015 ανήκει στην γερμανική εταιρεία Delivery Hero, η οποία την εξαγόρασε έναντι σχεδόν 22 εκατ. ευρώ.

mononews.gr

Προσοχή: 2 νέες απάτες με στόχο κατόχους ιστοσελίδων

Προηγούμενο άρθρο

Σουπερ Μάρκετ βάζει φρένο στους «παρτάκηδες» πελάτες: 1 αντισηπτικό 5,50 ευρώ, 2 αντισηπτικά 134 ευρώ!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Περισσότερα ΕΛΛΑΔΑ

Περισσότερα Άρθρα