Tο διαδίκτυο δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να λειτουργούν.
Τώρα που κάθε ώρα τα πράγματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα και η οικονομία δοκιμάζεται σε παγκόσμιο επίπεδο με απώλειες που ακόμα και οι πιο έμπειροι οικονομολόγοι δεν μπορούν να προσδιορίσουν, φαίνεται πως το πλήγμα που έχουν δεχτεί οι επιχειρήσεις κάθε μορφής είναι μεγάλο.
Όμως, ακόμα και τώρα που τα εμπορικά καταστήματα έκλεισαν και η αγορά μπήκε σε κατάσταση «καραντίνας», υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις που τουλάχιστον μέχρι τώρα, όχι μόνο δεν έχουν επηρεαστεί, αλλά τις τελευταίες ημέρες κάνουν ρεκόρ πωλήσεων και τζίρου.
«Χρυσές δουλειές» για εταιρείες digital marketing & ηλεκτρονικά καταστήματα
Αυτές δεν είναι άλλες από τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το διαδίκτυο είτε ως εταιρείες κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, είτε ως επιχειρήσεις που λειτουργούν και με ηλεκτρονικό εμπόριο και πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους online, μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων που διαθέτουν.
Έτσι, τι κι αν η Πολιτεία έκλεισε τα φυσικά καταστήματα με μια σειρά μέτρων που πάρθηκαν για τον Κορωνοϊό, όσοι είχαν ήδη περάσει στην ψηφιακή εποχή και επένδυσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, φαίνεται πως τουλάχιστον μέχρι στιγμής συνεχίζουν να λειτουργούν ανεπηρέαστα.
Όσοι επένδυσαν στο διαδίκτυο είναι οι κερδισμένοι της ιστορίας
Όπως εξηγεί ο κ. Μιχάλης Πετιχάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας VNG Digital Group, μιας από τις πιο γνωστές εταιρείες Digital Marketing και κατασκευής website & e-shop,
«Το ηλεκτρονικό εμπόριο λύνει τα χέρια των καταναλωτών τις δύσκολες μέρες που διανύουμε λόγω Κορωνοϊού και θα συνεχίσει να είναι η λύση στην απομόνωση και τον αποκλεισμό. Το μόνο που μπορεί να ανακόψει αυτή την τάση, είναι εξωγενείς παράγοντες που μπορεί να προκύψουν, π.χ. έλλειψη στοκ και αδυναμία ανανέωσης του, διακοπή λειτουργίας στις υπηρεσίες courier κλπ. Το εμπόριο όμως αυτό καθεαυτό, θα συνεχίσει να υφίσταται γιατί το διαδίκτυο δεν έχει περιορισμούς, ούτε επηρεάζεται από τα προβλήματα του φυσικού κόσμου. Οι εταιρείες που επένδυσαν στην ψηφιακή τους εικόνα και στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τις δύσκολες τούτες ώρες έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων. Σκεφτείτε πως για κάποιους το λουκέτο αφορά όλη τους τη δραστηριότητα, ενώ για κάποιους αφορά μόνο τα φυσικά τους καταστήματα, αφού συνεχίζουν κανονικά την online λειτουργία τους και μάλιστα με αυξημένους τζίρους και πωλήσεις».
Σύμφωνα με τον κ. Πετιχάκη, τις τελευταίες ημέρες στην εταιρεία του υπάρχει μεγάλος αριθμός επικοινωνιών και αυξημένο ενδιαφέρον από επαγγελματίες για δύο κυρίως λόγους:
- Μεγάλη ζήτηση για την κατασκευή νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων, από επιχειρηματίες που μέχρι τώρα δεν είχαν επενδύσει στο διαδίκτυο, προκειμένου να περιοριστεί η ζημιά από το κλείσιμο των επιχειρήσεων.
- Μεγάλη ζήτηση για υπηρεσίες digital marketing, προκειμένου να προωθηθούν πιο αποδοτικά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους ηλεκτρονικά καταστήματα που ήδη λειτουργούν.
Είναι γεγονός, πως την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, η ανάγκη των επιχειρήσεων να επενδύσουν στο διαδίκτυο, είναι μεγαλύτερη από ποτέ.
Διανύουμε μια «ψηφιακή εποχή» και το digital marketing είναι πλέον μονόδρομος για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα, αφού μπορεί να βοηθήσει επιχειρήσεις κάθε μορφής να βρουν το δρόμο τους στην αγορά, να μεγαλώσουν το μερίδιο τους και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους χωρίς γεωγραφικό ή οποιοδήποτε άλλο περιορισμό, ανεξαρτήτως επαγγελματικής δραστηριότητας και στόχων.
Κλείνοντας, θα χρησιμοποιήσουμε τη φράση του Κάρολου Δαρβίνου, που φαίνεται να είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.
“Δεν επιβιώνει ο πιο δυνατός ούτε ο πιο έξυπνος, αλλά αυτός που προσαρμόζεται καλύτερα στις αλλαγές”.
Σχόλια